Jump to content
shoke

Aerosoft Airbus X A318-A321 FSX/P3D

Recommended Posts

vatech. Про блекбокс есть соответствующая тема, сообщение перенесено в неё.

Прошу прощения, как то не сообразил.....просто начали на счет BlackBoxa говорить в этой теме, я и спросил... :huh:

Edited by vatech

Share this post


Link to post
Share on other sites
Неплохое ему освещение сделали.
Я то же люблю красивые визуалки, но, что важнее, и крафт летать должен, а этого увы как я понял из темы BlackBox, пока толком не добились, даже после последнего патча.....ребята откатывают крафт до предидущей версии, так что пока посмотрю со стороны (хотя конечно очень хочется порулить нормальным аэрбасом) деньги за крафт просят не малые, на уровне PMDG, а крафт пока их не оправдывает на сколько я понял....ну и конечно же жду что нам скажет AEROSOFT и FSLabs. Edited by vatech

Share this post


Link to post
Share on other sites

У меня почему-то скорость теряется при взлете( Запускаю все правильно, данные в MCDU все введены, взлетаю в режиме FLEX, включается автомат тяги, а спустя некоторое время после взлета движки уменьшают режим, происходит сваливание и...Что не так делаю?

В режиме TOGA все норм.

Edited by SimBian

Share this post


Link to post
Share on other sites

крайние новости от Матиаса

 

 

 

General

Simulation of the Airbus A320 and A321 focused on the day to day operation of the aircraft from the left seat.

Seven models: A320 IAE engines, A320 CFM engines,A321 IAE engines, A321 CFM engines, A320 NEO demonstrator (standard A320 with sharklets).

Late model cockpit (with LCD and updated ADIRS)

Twenty-one liveries, extensive paint kit. Over 100 additional liveries available on release.

Sublime modeling/texturing based on the latest technologies. Very easy on frame-rates.

Landing lights, taxi lights, taxiway turn-off lights created with best technology that actually lights up objects.

Dozens of non-standard animations, all with sound effects (sun screens, windows, tables, tiller, jump seat, standby compass etc).

Included web server that allows you to access (and use) the MCDU via any web browser, ideal for tablet computers.

Automated State Save that saves (and loads) all the aircraft systems when the standard FSX save (load) option is used.

Extensive options to show ground objects (cones, ground power etc) and to actually provide ground power.

All doors and cargo hatches can be opened.

Many systems programmed in XML so allows users to change code.

Extensive manuals, with highly detailed step by step section.

Prepared for Airport Enhancement Services. Fully compatible with GSX

Add-in system that allows the aircraft to be extended with 3rd party applications (all using the right MCDU).

Add-in View system: adds many pre-defined views for easy use, emulates 2D panel views.

Add-in Sound system: adds hundreds background sounds to enhance the immersion.

Add-in Checklist system: semi automated audio checklists.

 

We opened part of the support sections already so the FAQ section could assist in answering some of the frequently asked questions: http://forum.aerosof.../forum/518-faq/

 

Systems

Fully custom Fly-by-Wire systems with flight envelope protection, stall protection, pitch and roll limiter, g-load limiter, over speed protection, Alpha Floor protection, auto trim. Very nice to manually fly.

Fully custom Autopilot systems, with full Cat III auto land, VSI, Managed, Heading and Nav modes. VNAV and LNAV included.

Fully custom Thrust computer systems (FADEC), throttle with detents, flex take-off.

Full featured MCDU (can be controlled via web browser, for example on tablet computers), can be used with standard keyboard!

Flight plans supports SIDs, STARs, Holdings, Managed Climbs and Descent and Constraints.

Comes with NavDataPro (LIDO) navigation database (better coverage then Navigraph) but backwards compatible with Navigraph.

Complete Runway Awareness and Advisory System included.

Full featured Digital Flight Data Recorder (DFDR) with 25 hour storage capacity and external display program (data can be exchanged with FS Flight Keeper).

Full features ADIR system.

Full feature TCAS system (including audio warnings)

Full custom bus system, with realistic battery run down and voltages.

Navigation display with curved lines, decluttering, stopwatch, selected navaid, runway information etg.

Full custom fuel flow, avoiding standard FSX limitations.

Full custom autobrakes with constant deceleration instead of constant brake pressure.

Full featured loading and refueling module (interfaced with FSX) with advanced and easy mode.

 

System requirements for FSX/P3D (please note the controller and mouse with mouse wheel are absolutely needed)

Microsoft Flight Simulator X (SP2, Acceleration Pack or Gold Edition), Lockheed Martin Prepar3D

Windows XP, Windows VISTA, Windows 7 all fully updated, (64 bit version highly recommended)

3.0 GHz processor (Dual Core processor or equivalent system recommended)

2 GB RAM (4 GB recommended)

Mouse with mouse wheel

3D Graphics Card with minimal 512 MB (2 GB recommended)

Control unit (joystick) with throttle and rudder control

Download-Size: xxx GB

Installations-Size: xxx GB

 

Price

Full Boxed: 37.25 Euro (inc EU-VAT 45.99 Euro)

Full Download: 37.22 Euro (inc EU-VAT 45.95 Euro)

With Airbus X serial code discount: 16.16 Euro (inc EU-VAT 19.95 Euro)

With Virtual Airline discount: 29.77 Euro (inc EU-VAT 36.76 Euro) note that discounts cannot be combined

Aerosoft will never charge for liveries, updates or extensions

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Читаю и облизываюсь! Если будет летать, классно!

Share this post


Link to post
Share on other sites

37.22 - что-то как-то дешево для такого набора заявленных систем. PMDG вон и то считай 50 с лишним евро стоит.

Share this post


Link to post
Share on other sites

37.22 - что-то как-то дешево для такого набора заявленных систем. PMDG вон и то считай 50 с лишним евро стоит.

Матиас ценовую политику тоже объяснил на форуме. Если свести совсем к простому, то чем дешевле, тем больше продадут. В этом есть определённая логика... Он писал, что 1-ю версию купили несколько десятков тысяч юзеров.

Share this post


Link to post
Share on other sites

До PMDG далеко, потому как заявлено focused on the day to day operation of the aircraft from the left seat. Но такого Airbus не было еще никогда. Продукт получается цельный, хоть в подарок заворачивай, наливай да пей! Своих денег он стоит, вообще на Airbus потратимся в этом году. Быстрей бы осень!

 

Visa Virtual... ARMED... Checked!

Share this post


Link to post
Share on other sites

До PMDG далеко, потому как заявлено focused on the day to day operation of the aircraft from the left seat.

 

Что вы имеете в виду этой фразой? Я просто взаимосвязи не вижу между этим заявлением и отдалением от ПМДГ.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Я имею ввиду что в PMDG проработаны все системы, в том числе те, которые используются только при неисправностях, например, противопожарная. А в aerosoft сделали только то что используется изо дня в день, при штатной эксплуатации, из левого кресла.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Я имею ввиду что в PMDG проработаны все системы, в том числе те, которые используются только при неисправностях, например, противопожарная. А в aerosoft сделали только то что используется изо дня в день, при штатной эксплуатации, из левого кресла.

Спасибо, понял. Главное, чтобы хоть это работало так как должно.

Share this post


Link to post
Share on other sites

37.22 - что-то как-то дешево для такого набора заявленных систем. PMDG вон и то считай 50 с лишним евро стоит.

 

Это не сравнимые по уровню реализации крафты. Матиас лично писал, что лучше или на уровне ПМДГ они не сделают при всем желании, но сделают хорошо.

Share this post


Link to post
Share on other sites

У меня почему-то скорость теряется при взлете( Запускаю все правильно, данные в MCDU все введены, взлетаю в режиме FLEX, включается автомат тяги, а спустя некоторое время после взлета движки уменьшают режим, происходит сваливание и...Что не так делаю?

В режиме TOGA все норм.

 

У меня тоже такая фигня... Я делаю так, после взлета, ручку скорости на себя и накручиваю руками, после набора ~1500 футов ручку от себя и он нормально подхватывает скорости с fmgsки.

Share this post


Link to post
Share on other sites

У меня тоже такая фигня... Я делаю так, после взлета, ручку скорости на себя и накручиваю руками, после набора ~1500 футов ручку от себя и он нормально подхватывает скорости с fmgsки.

Как то все не так и сложно. Взлет, 2 режима или TOGA, или FLX. После взлета в левом верхнем углу на дисплее FD загорится 250, руды в положение CL, атомат тяги горит вкл. Дальше он должен лететь по ФМСке. Или он в в этой модели так не летает ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Чето я не до конца въехал...

Можно будет MCDU с планшета управлять????

Это круть...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Чето я не до конца въехал...

Можно будет MCDU с планшета управлять????

Это круть...

Да можно. Яблочную продукцию будет поддерживать.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ну что кто то спраился с проблемой не работающих РУД?????

Share this post


Link to post
Share on other sites

Как то все не так и сложно. Взлет, 2 режима или TOGA, или FLX. После взлета в левом верхнем углу на дисплее FD загорится 250, руды в положение CL, атомат тяги горит вкл. Дальше он должен лететь по ФМСке. Или он в в этой модели так не летает ?

 

Должен конечно сам подхватывать в режиме CL, а так же если флекс или тога, то режим должен поддерживаться, НО в 1.22 почему то обороты падают после отрыва вне зависимости от того какой режим установлен на рудах... Так что приходится ставить в CL и накручивать скорость самому...

 

ПС, конечно мб тут только мы с тобой такие :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...