Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

Holiday

Отпадные cкрины с airliners.net

28 posts in this topic

Кай-Так, царствие ему небесное... вот там точно двиглами прикладывались неоднократно... типа "...настоящие КВС 154 на второй не уходят..."

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

3, 5, 6 - 100% монтаж :rolleyes:

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Кошмар!

Ну а где-же комментарии?;)

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
Первоначальное сообщение от 4X-BAW

Кошмар!

Ну а где-же комментарии?;)

Дык какие комментарии??:) Я когда их первый раз увидел у ми пачкарь отвис:rolleyes: :(

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Меня больше всего интересует фотка№3. Что это у MD-11 со II двигателем?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
Первоначальное сообщение от SNCF

3, 5, 6 - 100% монтаж :rolleyes:

 

Ошибаешься.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
Первоначальное сообщение от Holiday

Дык какие комментарии??:( Я когда их первый раз увидел у ми пачкарь отвис:):(

А вы не знаете кодировку этих фоток. Ну т.е ID-номера с сайта. Уж очень любопытно почитать.:rolleyes:
0

Share this post


Link to post
Share on other sites
Первоначальное сообщение от 4X-BAW

А вы не знаете кодировку этих фоток. Ну т.е ID-номера с сайта. Уж очень любопытно почитать.:rolleyes:

ok.Koмментарии:

1.The pilot miraculously manages to straighten it up and complete the landing roll...and they only burst a couple of tires and caused minor damage to the number 4 engine pod. I still can't believe what I saw.

 

2.Thatґs gotta hurt!!! Note that the catering truck never lowered the stabilizers prior to lifting.

 

3.I looking on the Terminal B in Zьrich how this plane rotate.During the take off I hear 3 or 4 very loud bangs and then I saw the fire which came out of Engine2.I took my camera(manual)and making a shot.What a luck to see the fire but very sad that I coulden`t adjust my camera so the picture is not in a good quality.But I like to show this specialy picture for all spotters in the world!!!

 

4.Touchdown, but at a huge angle to the centreline. I can't even image what the crew are thinking at this point.

 

5.Almost suffering a tail-strike on departure on a stormy day with measured gusts of up to 60 knots. This was the last departure from rwy 18 on that afternoon.

 

6.(ex HS-TMC) is departing for San Francisco as NW28 at Tokyo Narita. Long condensation trails are observed due to the heavy shower. I really appreciate the result that those trails are highlighted by the trees in behind. This photograph goes to my wife who is working for Northwest Airlines as a ground staff in Tokyo Narita Airport. She has got her passion for work from this unique three holers, DC-10 especially in this great color scheme

 

7.Spectacular touch and go during training with gusts up to 25kts, check out how close the left wing is to the ground...

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
Первоначальное сообщение от lerik

...

Уйййй!!!:mdabobo:

Не успели парни выровнять.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Давно уже это обсуждалось... телеобъектив дает подобные искажения, кажется, что пепелац под углом чуть ли не 45 градусов к полосе. насчет Ан12 - он вобщем-то так и садится - пикирует и касание на все стойки (помоему)... меня больше всего приколол 737 КЛМа...., уходящий на второй (я надеюсь ;) )

 

Алексей

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

да и без телеобъектива, невооруженным глазом этот эффект виден прекрасно :D просто встать надо недалеко от полосы лицом к самолету...

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.