Maks_Super

Members
  • Content count

    530
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

296 Отличная

About Maks_Super

  • Rank
    Профи
  • Birthday 09/19/78

Дополнительная информация

  • Место в рейтинге
    470
  • Конфигурация компьютера
    I7 7700K 4.9 Ghz Gigabyte GAZ270-X Gigabyte G-Force GTX1080 DDR4 3200 Mhz Ripjaws V G-Skill Noctua NH D-15 2XSSD 2'5 250G SSD 2"5 120 G 2TB HDD 10000 rpm DELL S2417DG G-Sync Win 10 Professional

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Одесса, Украина

Recent Profile Visitors

1267 profile views
  1. Работает без замечаний, настройки выкрутил, наконец-то. Теперь просто хочется плюшек типа грамотных осадков, луж на бетоне, паксов на трапах) короче, начинаем беситься с жиру)
  2. Разрабы Мэддога, который сейчас активно пилится под Препар 4, заявили о применении в их модели технологии TrueGlass от TFDi. И это очень радует - первая ласточка...
  3. А можно Ваши настройки Препара - для общего развития? UPD Если у кого Спотлайт не работает в модели, и нет нормального освещения из-за этого в кабине, нужно добавить в исключение ВинДефендера папку с установленным Спотлайтом. Костыль опять)
  4. Отлетал LOWW EDDM - настройки чуть прирезал, летел в ВАТСИМе, Орбикс весь, включая Юг Германии, текстуры 4096, ЛОД и тессаляция макс, тени и водичка ХАЙ - нормально вроде
  5. FSL A320 P3D V4 changelog released New P3Dv4 Addon path Installation logic Security protection mechanism overhaul – Added Licensing Authority Administrative Security ™ mechanism – No Enigma Internal Protection Error External Model – New v2.0 FSLSpotlights used – Dynamic lighting techniques with variable brightness depending on day / light conditions – Various new effects added for lights in low visibility fog conditions – Haze effects added in cabin – Various model parts updates – Texture resolution / quality improved – CFM engine significantly improved – Rudder Weather vane logic improvements – Livery installers updated to support P3Dv4 Virtual Cockpit – New v2.0 FSLSpotlights used – Several model part fixes / improvements – New and improved high resolution textures – Oxygen test logic added – PEDAL DISC button clickable and fully animated – Jumpseat camera viewpoint improved – Floor / Console lighting added – Aircraft shadow model added Sounds – 3D Engine overhaul – IAE / CFM Engine entirely new 3D sounds – PA recordings added – ACP can now be heard through headset – Over 200 distinct sounds added – APU sounds improved – Ext Pack sounds improved / added – Aft outflow valve sounds improved / added – Avionics sounds improved – PTU sound improvements – Cabin power xfer sound effect added – CFM clanking sound added – Doppler effect logic added FMGC – SEC FPLN added – FIX INFO added – S4/S7 AMI choice introduced – FM – Flightplanning analysis logic overhauled – Discontinuity logic improvements – AF logic improvements – AWY work in LST – Terminal/SEC/ALTN PLAN ND Display corrections – CRZ ALT updated to PPOS ALT if DES is initiated while PPOS ALT > CRZ ALT – DIR TO list not selectable if in TMPY – FPLN page negative distance logic improvements – NEXT WPT operative – NM/DIST FPLN page indication on SEC/TO WPT now PPOS-based if applicable – ND SEC MSAP path and SEC ALTN path now white – Lateral path logic improvements for Nav Intcpt calcs – AIP 3600 entry now considered as track 0 – BLOCK PRED improvements – Climb predictions tuned – TRANS ALT/LEVEL adjustments – Tracking improvements: – Velocity sampling for Rho estimation – Radial out logic – FA/CA/VA legs dynamic placement – SPD CSTRs now working for dynamic legs – CRS CAS predictions tuned – APPR automatic engagement requires NAV in MANAGED mode – FG – FPA calculation fixes with windy conditions (GS instead of TAS) – AP disconnect with AProt active logic fix – CMB logic update for CSTR – Bank limit for takeoff phase tuned – Mode fixes / impossible modes protection – Windshear active fGlimit – Min speed now based on FM speeds for DES/APP/GA and FAC for CLB/CRZ – Bank limit in NAV/APP NAV/FINAL APP now for engine out only – Various smaller fixes ATSU – Weather request logic improvements (ARPT stays in the list after request) ACSC – Fix for packs regulation and zone thermal balance – Hot air valve fix – TAC control logic – TAVR logic fix – Cabin temp logic improved ECB – Logic improvements for AUTO SHUTDOWN FWC – DB loading improvements – Various logicsheet fixes – Rx side logic fixes SDAC – DB loading improvements FAC – Rudder pedal tuning for improved ground handling – Reactive windshear logic added ELAC – Fix for bank > 33 and overspeed roll – Flare law elevator transition fixes MCDU – AIRCRAFT STATE infrastructure added (can be configured and saved per livery / airline) – Four distinct AIRCRAFT STATES supported: – COLD & DARK – ON GPU – ON APU – ENGINES RUNNING – Set default panel state logic added – MCDU / SUBSYSTEM intercom rate adjusted (faster MCDU I/O) PFD – FPV fix for FCU 1+2 FAULT E/WD – CFM N1 indications now EIS2 compliant – CFM MREV annunciation fixed ADIRUs – ADR warn light logic improvements Brake logic improvements – Surface Condition affects keyboard max deflection – Brake disc logic upodates / fixes – A/SKID OFF ECAM message fix Failures – STUCK OUTFLOW VALVE added Keyboard selection – Crash bug with entering new keys fixed Tiller – STEERING_SET event now subscribable for default P3Dv4 control axis – FSUIPC axis use now optional Visual Effects – Dynamic Light intensity now dynamically configurable – Cabin mist effects added Ниче так накропали UPD Релиз для Препара 4го http://www.flightsimlabs.com/index.php/a3xx-master-series-a320-3/
  6. Борисполь и Одесса без проблем
  7. Скоро поправят
  8. Неисповедимы пути, как говорится - у меня как раз производительность упала в 4.1. Будем думать.
  9. Через пару дней выкатят версию для Препара 4.1
  10. Ни в коем разе не принимал) Все мы, симмеры, одним миром мазаны и смиренно несем наш крест, ковыряясь в настройках и надеясь на чудо в каждом апдейте) Но у меня лично выбор 8хМСАА вместо 2хССАА решил проблему с ДО сразу же - просадок ФПС нет от слова "вообще"
  11. Со сглаживанием наглеть не надо и все будет отлично работать
  12. Серега, судя по всему, в 4.1 просто добавили эффекты дождя на большее количество дефолтных моделей. Речь не идет о какой-то глобальной переработке этой технологии ЛМ
  13. Причём, по словам разработчиков, эта технология может быть применена и на самолетах от других производителей. Сейчас ведут переговоры типа по поводу лицензирования/разрешений. Похоже, это будет самостоятельный аддон
  14. Прикольно, конечно. За 70 баксов купить право быть участником расширенного бета-теста
  15. На соседнем форуме человек облетал его, в принципе, доволен а вот на на ресурсе, который нельзя называть, честно купивший пользователь плюется купил 787, попробовал все что можно и что могу сказать...ужас если честно. ни одна система не доведена до конца, не работают многие страницы CDU без которых летать вообще нереально. Динамика от параплана, особенно в наборе-снижении. самолет колбасит постоянно в любую погоду, тренд показывает такой как будто ты не вылазишь из сдвига ветра постоянно. EFB... Хорошая была идея но и тут такое наворотили... выдаёт абсолютно неадекватные значения, V1 больше чем VR и тд. В общем денег пожалел, делать его еще и делать, думаю еще года 4 как минимум. что абсолютно непонятно, так это политика набора бета-тестеров в этой конторе. я понимаю что парни-разработчики все заняты основной работой и действительно хотели максимально хорошо сделать, но баги просто детские, непонятно что у тестеров в голове было кроме как постить скриншоты модели и статичных панелей... Никто походу не в теме был из команды как должен себя вести самолет. в общем PMDG forever! Так что, скорее всего, еще годик подождем, пока до ума доведут